





Akademickie Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno-Edukacyjnych organizuje bezpłatne szkolenie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapraszamy osoby:
„Kadry dla Mazowsza”
1. PRACOWNIK BIURA PODRÓŻY / AGENCJI TURYSTYCZNEJ
2. OBSŁUGA RECEPCJI I MARKETING USŁUG HOTELARSKO-GASTRONOMICZNYCH
3. OBSŁUGA KELNERSKA
Celem szkoleń jest uzyskanie nowego zawodu i podwyższenie kwalifikacji osób zamierzających odejść z rolnictwa.
Szkolenia ukierunkowane są na rozwój umiejętności praktycznych oraz poznanie tajników profesjonalnej obsługi klienta.
Zapraszamy na bezpłatne szkolenia:
1. PRACOWNIK BIURA PODRÓŻY / AGENCJI TURYSTYCZNEJ
(36 h + 60 h język angielski)
– Podstawowe informacje o turystyce i ruchu turystycznym w Polsce
– Rozwój turystyki w regionie
– Partnerstwo publiczno-prawne
– Regiony turystyczne
– Produkty sieciowe – efektywne kreowanie sieciowych produktów turystycznych
– Nowoczesna obsługa klienta
– Techniki sprzedaży
2. OBSŁUGA RECEPCJI I MARKETING USŁUG HOTELARSKO-GASTRONOMICZNYCH
(36 h + 60 h język angielski)
– Prawidłowa organizacja pracy w recepcji
– Prowadzenie dokumentacji
– Rezerwacja – organizacja działu lub realizacja przez recepcję
– Podstawowa rola i obowiązki recepcji
– Profesjonalna obsługa klienta przez telefon
– Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych
– Etyka w zawodzie
– Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim
– Istota i miejsce marketingu w hotelarstwie i gastronomii
– Proces podejmowania decyzji zakupu usług hotelarsko-gastronomicznych i zachowania nabywcy
– Segmentacja rynku hotelarsko-gastronomicznego
– Rozwój profesjonalnych umiejętności komunikacji interpersonalnej dla pracowników branży hotelarsko-gastronomicznej
– Hotel i zakład gastronomiczny jako produkt marketingowy
– Kanały dystrybucji produktu hotelarskiego i gastronomicznego
– Polityka cen
– Promocja usług turystycznych
3. OBSŁUGA KELNERSKA
(36 h + 60 h język angielski)
– Sylwetka kelnera
– Organizacja pracy kelnera
– Formy i techniki obsługi gościa
– Pozostałe funkcje kelnera
– Psychologiczne aspekty obsługi gości
„Profesjonalista w biurze”
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie posiadał wiedzę oraz praktyczne umiejętności niezbędne do samodzielnego i efektywnego prowadzenia biura z wykorzystaniem nowoczesnych technik biurowych i komputerowych.
Dodatkowo w ramach każdego projektu oferujemy uczestnikom szkolenia:
* przygotowanie Indywidualnego Planu Działania
* doradztwo zawodowe – porady z wykorzystaniem standaryzowanych metod ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji, zmianę zatrudnienia
w tym badanie zainteresowań i uzdolnień zawodowych;
* doradztwo interpersonalne – uczestnicy nauczą się aktywnych postaw życiowych, skutecznego realizowania celów życiowych, asertywności oraz metod radzenia sobie ze stresem.
W ramach każdego szkolenia zapewniamy:
– wykwalifikowaną kadrę wykładowców
– materiały szkoleniowe
– catering
– ubezpieczenie
– zwrot kosztów dojazdu
– zaświadczenie o ukończeniu kursu
Szkolenia realizowane będzie w formie zjazdów odbywających się od poniedziałku do piątku lub w formie zjazdów weekendowych (piątek-niedziela) – w zależności od preferencji grupy.
Cykl szkoleniowy zakończony będzie testem wiedzy. Po jego pozytywnym zaliczeniu absolwenci otrzymają zaświadczenie
o ukończeniu kursu zgodne Rozporządzeniem MEN.
Dokumenty rekrutacyjne (formularz zgłoszeniowy – wszystkie strony, oraz test wiedzy) do pobrania są na naszej stronie:
http://www.szkolenia.asise.pl/szkolenia/pracownik-admin-biurowy.html
http://www.szkolenia.asise.pl/szkolenia/kadry-dla-mazowsza.html
Do tych dokumentów potrzebne jest jeszcze ksero dowodu osobistego.
Należy je przesyłać na adres biura w Radomiu Akademickie Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno-Edukacyjnych 26-610 Radom ul. Żeromskiego 65/209 , w razie jakichkolwiek pytań proszę dzwonić tel. (48 ) 360 00 11