Stanowisko
Inspektor ds. ewidencji ludności i kancelaryjnych, pokój nr 23 , I piętro.
Wymagane dokumenty
– wypełniony i podpisany przez osobę meldującą się druk zgłoszenia pobytu stałego lub czasowego
– wypełniony druk zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego
– wypełniony druk zgłoszenia pobytu cudzoziemca
– dowód osobisty,
– potwierdzenie faktu pobytu dokonane przez właściciela lokalu,
– do wglądu dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma
nastąpić zameldowanie, (okazać należy oryginał dokumentu)
– paszport ( w ruchu wizowym aktualna wiza)
– pełnomocnictwo –(jeżeli został ustanowiony pełnomocnik)
Opłaty nie pobiera się
Miejsce złożenia wniosku
Kancelaria – I piętro pok. 23
ul. Ostrołęcka 21, 07-440 Goworowo
Tel. (29) 761 40 66 wew. 40
Termin załatwienia: Niezwłocznie
Tryb odwoławczy : Nie dotyczy
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. z 2006 roku Nr 139,poz. 993 z późn. zm.) rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji dnia 24 grudnia 2002r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz.U. Nr 236, poz.1999)
Dokumenty do pobrania:
- Zgłoszenie pobytu stałego [POBIERZ]
- Zgłoszenie pobytu czasowego [POBIERZ]
- Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego[POBIERZ]
- Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego [POBIERZ]
- Zgłoszenie wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej [POBIERZ]
- Zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej [POBIERZ]
- Podanie o zaświadczenie o zameldowaniu