Stanowisko
podinspektor ds. ewidencji ludności i kancelaryjnych, pokój nr 23 , I piętro.
Wymagane dokumenty
– wniosek o zameldowanie na pobyt stały lub czasowy
– wniosek o wymeldowanie z pobytu stałego lub czasowego
– akt notarialny potwierdzający własność lokalu.
Opłata – 10 zł
Miejsce złożenia wniosku
Kancelaria – I piętro
ul. Ostrołęcka 21, 07-440 Goworowo
Tel. (29) 761 40 66 wew. 40
Termin załatwienia: do 2 miesięcy
Tryb odwoławczy :
Odwołanie wnosi się do Wojewody Mazowieckiego za pośrednictwem Wójta Gminy Goworowo w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie.
Podstawa prawna
– Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. z 2006 r. Nr 139 poz. 993) i ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225, poz.1635).
Do pobrania :