Gmina Goworowo zaprasza do składania ofert na zadanie pn. „Modernizacja gminnych budynków użyteczności publicznej”. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod numerem sprawy RI.271.5.2025.EM.
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 7 – PROJEKT SP GOWOROWO
Załącznik nr 8 – PROJEKT SP SZCZAWIN
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Gmina Goworowo zaprasza do składania ofert na zadanie pn. „Przebudowa dróg na terenie gminy Goworowo”. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod numerem sprawy RI.271.4.2025.EM.
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – Dokumentacja drogi w miejscowości Grabowo obręb Damięty
Załącznik nr 7 – Dokumentacja drogi w miejscowości Szczawin
Załącznik nr 8 – Dokumentacja drogi w miejscowości Wólka Brzezińska
Załącznik nr 9 – Dokumentacja drogi w miejscowości Pasieki ul. Nowa i ul. Harcerzy RP
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Klauzula informacyjna dot. zapytań ofertowych i zamówień publicznych
Numer sprawy: RI.271.3.2025.EM
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
„Przebudowa drogi gminnej nr 250403W na odcinku Kunin – Borki, gmina Goworowo”
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – Wykaz robót budowlanych
Załącznik nr 7 – Przedmiar robót drogi Kunin Borki
Załącznik nr 8 – Dokumentacja drogi Kunin Borki
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Wybór najkorzystniejszej oferty
Numer sprawy: RI.271.19.2024.EM
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
„Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Goworowo w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku”
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – regulamin utrzymania czystości i porządku
Załącznik nr 7 – uchwała o sposobie odbierania odpadów komunalnych
Załącznik nr 8 – uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu
Załącznik nr 9 – Zestawienie nieruchomości wg. rodzajów
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Wybór najkorzystniejszej oferty
Numer sprawy: RI.271.18.2024.EM
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
„Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Goworowo w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku”
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – regulamin utrzymania czystości i porządku
Załącznik nr 7 – uchwała o sposobie odbierania odpadów komunalnych
Załącznik nr 8 – uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu
Załącznik nr 9 – Zestawienie nieruchomości wg. rodzajów
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Wybór najkorzystniejszej oferty część 1
Wybór najkorzystniejszej oferty część 2
Numer sprawy: RI.271.17.2024.EM
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
„Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Goworowo do szkół, przedszkoli i placówek oświatowych”
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – Wykaz środków transportu do przewozu osób niepełnosprawnych
Załącznik nr 7 – Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Wybór najkorzystniejszej oferty
Numer sprawy: RI.271.16.2024.EM
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
„Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Goworowo do szkół, przedszkoli i placówek oświatowych”
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – Wykaz środków transportu do przewozu osób niepełnosprawnych
Załącznik nr 7 – Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Numer sprawy: RI.271.15.2024.EM
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
„Wymiana na energooszczędne oświetlenia ulicznego na terenie gminy Goworowo”
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – Wykaz robót budowlanych
Załącznik nr 7 – Zestawienie ilościowe opraw oświetlenia
Załącznik nr 8 – Schematy obwodów oświetleniowych
Załącznik nr 9 – Przedmiar robót
Załącznik nr 10 – Specyfikacja techniczna opraw oświetlenia drogowego
Załącznik nr 10 – Obliczenia referencyjne
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Wybór najkorzystniejszej oferty