





Numer sprawy: RI.271.7.2023.MR
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
„Budowa kanalizacji na terenie gminy Goworowo”
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – projekt architektoniczno-budowlany Szczawin
Załącznik nr 7 – projekt techniczny Szczawin
Załącznik nr 10 – przedmiar robót Szczawin
Załącznik nr 11 – projekt architektoniczno-budowlany Ponikiew Mała
Załącznik nr 12 – projekt techniczny Ponikiew Mała
Załącznik nr 13 – SST Ponikiew Mała
Załącznik nr 14 – przedmiar robót Ponikiew Mała
Załącznik nr 15 – projekt techniczny branży elektrycznej Ponikiew Mała
Załącznik nr 16 – SST branża elektryczna Ponikiew Mała
Załącznik nr 17 – przedmiar robót elektrycznych Ponikiew Mała
Załącznik nr 18 – operat wodnoprawny Ponikiew Mała
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 14 – przedmiar robót Ponikiew Mała
Numer sprawy: RI.271.6.2023.MR
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
„Przebudowa dróg na terenie gminy Goworowo”
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – Projekt budowlany Gierwaty
Załącznik nr 7 – Przedmiar robót Gierwaty
Załącznik nr 8 – PSOR Gierwaty
Załącznik nr 10 – Projekt budowlany Pokrzywnica
Załącznik nr 11 – Przedmiar robót Pokrzywnica
Załącznik nr 12 – SST Pokrzywnica
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Numer sprawy: RI.271.5.2023.MR
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
„Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Goworowo”
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – Wykaz robót budowlanych
Załącznik nr 7 – Projekt budowlany Jurgi – Zaorze
Załącznik nr 8 – SST Jurgi – Zaorze
Załącznik nr 9 – Przedmiar robót Jurgi – Zaorze
Załącznik nr 10 – Projekt budowlany Jurgi ZRID
Załącznik nr 11 – PSOR Jurgi ZRID
Załącznik nr 12 – SST Jurgi ZRID
Załącznik nr 13 – Pozwolenie wodnoprawne Jurgi ZRID
Załącznik nr 14 – Przedmiar robót Jurgi ZRID
Załącznik nr 15 – Projekt budowlany Czarnowo 1
Załącznik nr 16 – PSOR Czarnowo 1
Załącznik nr 17 – SST Czarnowo 1
Załącznik nr 18 – Projekt wykonawczy teletechnika Czarnowo 1
Załącznik nr 19 – Przedmiary robót Czarnowo 1
Załącznik nr 21 – SST Czarnowo 2
Załącznik nr 22 – Przedmiary robót Czarnowo 2
Załącznik nr 23 – Projekt wykonawczy teletechnika Czarnowo 2
Załącznik nr 24 – Projekt budowlany Damięty – Bobin
Załącznik nr 25 – SST Damięty – Bobin
Załącznik nr 26 – Przedmiar robót Damięty – Bobin
Załącznik nr 27 – Projekt budowlany Wólka Brzezińska – Grodzisk Mały
Załącznik nr 28 – SST Wólka Brzezińska- Grodzisk Mały
Załącznik nr 29 – Pozwolenie wodnoprawne Wólka Brzezińska – Grodzisk Mały
Załącznik nr 30 – Przedmiar robót Wólka Brzezińska – Grodzisk Mały
Załącznik nr 31 – Projekt Goworówek
Załącznik nr 32 – PSOR Goworówek
Załącznik nr 33 – SST Goworówek
Załącznik nr 34 – Przedmiar robót Goworówek
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Wybór najkorzystniejszej oferty
Numer sprawy: RI.271.4.2023.MR
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
„Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lipiance w systemie „zaprojektuj i wybuduj””
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – Wykaz robót budowlanych
Załącznik nr 8 – PFU część graficzna
Załącznik nr 9 – PFU załączniki
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Numer sprawy: RI.271.2.2023.MR
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
„Przebudowa i remont świetlicy wiejskiej w Kuninie”
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – Projekt budowlany
Załącznik nr 7 – Przedmiar robót
Załącznik nr 7 – Przedmiar robót
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Wybór najkorzystniejszej oferty
Numer sprawy: RI.271.17.2022.MR
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
„Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo 1 stycznia 2023 r. do 31 sierpnia 2023 r.”
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – formularz cenowy SP Kunin
Załącznik nr 7 – formularz cenowy Przedszkole i Żłobek
Załącznik nr 8 – formularz cenowy SP Goworowo
Załącznik nr 9 – instrukcja użytkownika systemu miniPortal
Załącznik nr 10 – identyfikator postępowania (na miniPortalu)
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Wybór najkorzystniejszej oferty
Numer sprawy: RI.271.18.2022.MR
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
„Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Goworowo w okresie od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku”
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – instrukcja użytkownika systemu miniPortal
Załącznik nr 7 – identyfikator postępowania (na miniPortalu)
Załącznik nr 8 – regulamin utrzymania czystości i porządku
Załącznik nr 9 – uchwała o sposobie odbierania odpadów komunalnych
Załącznik nr 10 – zestawienie nieruchomości na dzień 30.09.2022
Zmieniona treść załącznika nr 1 – formularz ofertowy
Zmieniona treść załącznika nr 2 – projektowane postanowienia umowy
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Wybór najkorzystniejszej oferty
Numer sprawy: RI.271.16.2022.MR
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
„Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Goworowo w okresie od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku”
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – instrukcja użytkownika systemu miniPortal
Załącznik nr 7 – identyfikator postępowania (na miniPortalu)
Załącznik nr 8 – regulamin utrzymania czystości i porządku
Załącznik nr 9 – uchwała o sposobie odbierania odpadów komunalnych
Załącznik nr 10 – zestawienie nieruchomości na dzień 30.09.2022
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Wybór najkorzystniejszej oferty
Numer sprawy: RI.271.15.2022.MR
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Goworowo
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz oferty
Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie nr 1
Załącznik nr 3 do SWZ – Oświadczenie nr 2
Załącznik nr 4 do SWZ – Oświadczenie nr 3
Załącznik nr 5 do SWZ – wzór umowy
Załącznik nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 7 – instrukcja użytkownika systemu miniPortal
Załącznik nr 9 – identyfikator postępowania (na miniPortalu)
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Wybór najkorzystniejszej oferty