Numer sprawy: RI.271.16.2024.EM
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
„Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Goworowo do szkół, przedszkoli i placówek oświatowych”
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – Wykaz środków transportu do przewozu osób niepełnosprawnych
Załącznik nr 7 – Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego
Numer sprawy: RI.271.15.2024.EM
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
„Wymiana na energooszczędne oświetlenia ulicznego na terenie gminy Goworowo”
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – Wykaz robót budowlanych
Załącznik nr 7 – Zestawienie ilościowe opraw oświetlenia
Załącznik nr 8 – Schematy obwodów oświetleniowych
Załącznik nr 9 – Przedmiar robót
Załącznik nr 10 – Specyfikacja techniczna opraw oświetlenia drogowego
Numer sprawy: RI.271.14.2024.EM
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
„Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo od 1 września 2024 r. do 31 sierpnia 2025 r.”
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – formularz cenowy SP Goworowo rok szkolny 2024 2025
Załącznik nr 7 – formularz cenowy Przedszkole i Żłobek rok szkolny 2024 2025
Załącznik nr 8 – formularz cenowy SP Kunin rok szkolny 2024 2025
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Wybór najkorzystniejszej oferty część 1
Wybór najkorzystniejszej oferty część 2
Wybór najkorzystniejszej oferty część 3
Numer sprawy: 271.5.2024.MR
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym: „Remont i malowanie elewacji drewnianej oraz remont posadzki w kościele pw. św. Jana Chrzciciela w Kuninie”
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – Projekt Budowlany Kościół Kunin
Załącznik nr 7 – Przedmiar robót Kościół Kunin
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Wybór najkorzystniejszej oferty
Numer sprawy: RI.271.12.2024.EM
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
„Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo od 1 września 2024 r. do 31 sierpnia 2025 r.”
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – formularz cenowy SP Goworowo rok szkolny 2024 2025
Załącznik nr 7 – formularz cenowy Przedszkole i Żłobek rok szkolny 2024 2025
Załącznik nr 8 – formularz cenowy SP Kunin rok szkolny 2024 2025
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Numer sprawy: RI.271.13.2024.EM
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
„Odbiór i utylizacji wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Goworowo”
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Wybór najkorzystniejszej oferty część 1
Wybór najkorzystniejszej oferty część 2
Numer sprawy: RI.271.3.2024.MR
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego:
„Udzielenie długoterminowego kredytu z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek Gminy Goworowo”
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Oświadczenie dot. wykluczenia
Załącznik nr 3 – Edytowalna wersja formularza JEDZ
Załącznik nr 4 – Instrukcja wypełniania JEDZ ESPD
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – Wzór oświadczenia – aktualność informacji
Załącznik nr 7 – Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie
Załącznik nr 8 – Uchwała w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego w 2024 r.
Zaświadczenie o wyborze Wójta Gminy 07.05.2024
Uchwała o powołaniu Skarbnika Gminy
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Wybór najkorzystniejszej oferty
Numer sprawy: 271.4.2024.MR
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
„Remont i malowanie elewacji drewnianej oraz remont posadzki w kościele pw. św. Jana Chrzciciela w Kuninie”
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – Wykaz robót budowlanych
Załącznik nr 7 – Projekt Budowlany Kościół Kunin
Załącznik nr 8 – Przedmiar robót Kościół Kunin
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Numer sprawy: RI.271.11.2024.MR
Nazwa zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym:
„Przebudowa drogi gminnej nr 250403W na odcinku Kunin – Borki, gmina Goworowo”
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Projektowane postanowienia umowy
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 6 – Wykaz robót budowlanych
Załącznik nr 7 – Przedmiar robót drogi Kunin Borki
Załącznik nr 8 – Dokumentacja drogi Kunin Borki
Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania