Kierownictwo |
Piotr Kosiorek – Wójt Gminy – pokój nr 14, I piętro |
tel: 29 769 37 11, 534-142-888 p.kosiorek@goworowo.pl
|
Marek Radecki – Sekretarz Gminy – pokój nr 14, I piętro |
tel: 29 769 37 12 , m.radecki@goworowo.pl |
Elżbieta Głogowska – Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego – pokój nr 2, parter |
tel: 29 769 37 32 , e.glogowska@goworowo.pl |
Anna Pietras – Skarbnik Gminy – pokój nr 7, parter |
tel: 29 769 37 16, a.pietras@goworowo.pl |
Katarzyna Więckowska – Radca Prawny, pokój nr 15, I piętro |
Referat Ogólny |
Kamila Lipka – Stanowisko pracy ds. oświatowych i kadrowych (Kierownik Referatu) – pokój nr 18, I piętro |
tel: 29 769 37 18, k.lipka@goworowo.pl |
Urszula Dąbrowska – Stanowisko pracy ds. obsługi sekretariatu – pokój nr 14, I piętro |
tel: 29 769 37 10, u.dabrowska@goworowo.pl |
Katarzyna Łój – Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i egzekucji należności – pokój nr 15, I piętro |
tel: 29 769 37 31 , k.loj@goworowo.pl |
Ewa Gnys – Stanowisko pracy ds. organizacyjnych, kadrowych i płacowych oświaty – pokój nr 11, I piętro |
tel: 29 769 37 17 , e.gnys@goworowo.pl |
Urszula Ropelewska – Plotzke – stanowisko ds. ewidencji ludności i spraw kancelaryjnych – pokój nr 23, I piętro |
tel: 29 769 37 40 , u.plotzke@goworowo.pl |
Urszula Pskiet – Stanowisko pracy ds. działalności gospodarczej i pomocy społecznej – pokój nr 12, I piętro |
tel: 29 769 37 41 , u.pskiet@goworowo.pl |
Karolina Łazicka – Stanowisko pracy ds. obronnych, zarządzania kryzysowego i ochrony p.poż. – pokój nr 22, I piętro |
tel: 29 769 37 22 , k.lazicka@goworowo.pl |
Aleksadra Słucka – Stanowisko ds. Ochrony Środowiska i Gospodarki odpadami – pokój nr 19, I piętro |
tel: 29 769 37 26, a.slucka@goworowo.pl |
Iwona Dziełak – Stanowisko ds. Ochrona Środowiska i Gospodarki odpadami – pokój nr 19, I Piętro |
tel.29 769 37 34, i.dzielak@goworowo.pl |
Ewa Jolanta Kowalczyk – stanowisko archiwisty |
tel.29 769 37 13, e.kowalczyk@goworowo.pl |
Anna Kobylińska – stanowisko Ekodoradcy |
tel.29 769 37 36, a.kobylinska@goworowo.pl |
Referat Inwestycji i Rozwoju Gospodarczego |
Edyta Grzegorczyk – Stanowisko ds. inwestycji i środków pomocowych (Kierownik Referatu) – pokój nr 20, I piętro |
tel: 29 769 37 19 , e.grzegorczyk@goworowo.pl |
Karolina Pióro – Eliasz – Stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami i zagospodarowania przestrzennego – pokój Nr 17, I piętro |
tel: 29 769 37 23 , k.eliasz@goworowo.pl |
Nina Konarzewska – Stanowisko ds. gospodarki gruntami i zagospodarowania przestrzennego – pokój nr 17, I piętro |
tel: 29 769 37 29, n.konarzewska@goworowo.pl |
Joanna Chełstowska – stanowisko ds. zamówień publicznych i obsługi inwestycji – pokój nr 21, I piętro |
tel: 29 769 37 33, j.chelstowska@goworowo.pl |
Ewa Mościcka – Stanowisko pracy ds. drogownictwa, inwestycji oraz środków pomocowych- pokój nr 20, I piętro |
tel: 29 769 37 20, e.moscicka@goworowo.pl |
|
|
Referat Budżetu i Finansów |
Jolanta Zalewska – Stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej (Kierownik Referatu) – pokój nr 8, parter |
tel: 29 769 37 28 , j.zalewska@goworowo.pl |
Marzena Twardziak – Stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej – pokój nr 5, parter |
tel: 29 769 37 35 , m.twadziak@goworowo.pl |
Sylwia Gołębiewska – Stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej – pokój nr 5, parter |
tel: 29 769 37 25 , s.golebiewska@goworowo.pl |
Marta Radecka – Stanowisko pracy ds. wymiaru podatków i opłat – pokój nr 8, parter |
tel: 29 769 37 38 , m.radecka@goworowo.pl |
Honorata Pędzich – Stanowisko pracy ds. obsługi kasowej urzędu – pokój nr 5, parter |
tel: 29 769 37 15 , h.pedzich@goworowo.pl |
Magdalena Gęsich – stanowisko ds. obsługi finansowej szkół – pokój nr 4, parter |
tel: 29 769 37 14 , m.gesich@goworowo.pl |